Bla Bla och åter Bla♥

Jag är galet trött!
Elin.. gör något åt det då.
Eh.. smart ide..
Men jag vill inte sova.
Så.. sov inte då.
Smartare idee.
jagvet, i got the brain!

Ja, ungefär så är det just nu,

Ikväll har jag varit med mathilda, vi åt ben & jerrys, pratade, såg film.. skulle egentligen se snabba cash men gav upp efter ungefär 10minuter. kass film.
Så vi såg.. benknäckargänget. Ahh.. älskar filmen! den är däremot bra.
jag blir aldrig less den.
Adam Sandler är grymt bra alltså.
Nä, nu ska borsta gaddarna och hoppa i säng. eller inte bokstavligt talat ''hoppa'' i säng. men lägga mig och sova. eller framför datorn och prata en stund till med adam. vet inte om det blir något vettigt sagt men.. haha jag vill inte sova.
Har sån fruktansvärd mensverk ifall att alla ville veta det. haha men jag har tagit två ibumetin så jag hoppas att det släpper.

Godnatt♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback