Björn Gustafsson is WALKING!!

Haha jag fick typ världens chock!!
Visste ni att björn gustafsson var med i melodifestivalen? Eller ja,  
Haha eller är jag riktigt sen. han var ful som stryk. Men endå 
jag skulle aldrig kunna se att det var han. 
Men haha.
I Salem al fakirs video Keep on walking i slutet när björn kommer in
och spelar piano ( dock inte på riktigt, men det hade allt varit riktigt tv det)

Jag typ skrattar ihjäl mig, först när jag såg han såg det ut som en  (ärligt)..
ful töntig brud med grymt fult hår!!


Spola fram till 2 minuter.

Visst är det björn gustafsson elelr är jag helt ute och cyklar?!



fin blogg:)

2010-03-18 // 16:14:19
» moa

haha jo det är björne:D:D

2010-03-18 // 16:19:48

jajemen det är björn!! ME LOVE! :D

2010-03-18 // 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback