When you walked outside that door You left your happiness

Puuh.. nu har jag beställt två klänningar och jag har en bikini och heeela sommaren är räddad!
Har beställt hem två klänningar, en till skolavslutningen och en till avslutningsmiddan.
Piteå om en vecka med heeeela nian, känns förjävla kul, gash.. vad jag längtar alltså! tre dagar med klassen! kanske en aning jobbigt, men hur kul som helst.
Helgen har varit toppen, vädret har däremot inte varit helt toppen, men det funkade.
i fredags var jag på kallholmen, rökte, planterade öar i vattenpölar, grillade och hade allmänt skitkul. Det var typ 30 pers som mest.
Och i lördags var jag i stugan mitt i ingenstans med jenny och hade det mycket trevligt.
Och igår sovde jag hos jenny, haha så helgen har varit mycket, mycket bra!
Och skolan har varit helt lugn, vi har typ inte ens lyft en penna. haha
Och imorgon börjar tema veckan - feel good! Vete fan vad vi ska göra, typ eh.. dansa?!
Och på torsdag ska vi gå till bergsbyn och köpa glass! :O
helt jävla onödigt för min del.
Jasi, nu skall jag gå ut med mathilda och hitta på något!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback