Well, all I need Is the air I breathe And a place to rest my head

Tänkte snabbuppdatera som jag inte har gjort på typ tusen år. Men wtf. vädret har varit awesome och man lever bara en gång så jag prioriterade nog vädret&vännerna i första hand. Och det är så mycket jag vill berätta så det tar inte bara fem minuter att skriva, men jag ska ta det kortfattat.
Jag mår susen, lite knäpp i huvudet bara, försöker sluta röka, men det går ju som det går.
Kunde gått bättre, eller alltså, jag får bara halva mitt barnbidrag om jag fortsätter att röka. Och jag klarar mig verkligen inte bara med halva barnbidraget. Så Fimpa röken behåll glöden. ellernå!
Imorgon beger hela nian sig iväg till piteå. Ska bli hur kul som helst.
Vi ska träffas i stan 17.30 imorgon och kl 18.00 går bussen.
Så jag är peppad alltså. Ska bli lite svårt att låta bli att röka när mer än hälften i klassen röker mitt framför näsan, hah jo, det är mer än halva klassen som röker. Inte undra på att klasskampen gick åt skogen. Haha
rökare = dålig kondition.
Ikväll blir det grillning som ett perfekt avslut på veckan och ett perfekt firande på en ny vecka som kommer bli helt underbar.
Mån - Tis - Ons - PITEÅ
Tors - LEDIGA PÅ DAGEN, AVSLUTNINGSMIDDAG PÅ KVÄLLEN
Fre - SKOLAVSLUTNING

Nu ska jag gå och klä mig, sen kommer nog jenny sen blir det att rulla vidare!
kysshej♥



» emma

MEN ELIN! :O du får fan inte röka!!!

VAD HÅLLER DU PÅ MED?! :( seriöst jag blir ledsen.

<3<3

2010-06-14 // 00:57:26
» sara

Så fin header:;D

2010-06-14 // 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback