Watching you is the only drug I need

Shuu!
skoldagen har gått fort, Fast utan mobil sakta, ja men visst, jag glömde mobilen hemma. Och det rent utsagt SÖG! även om jag och jenny har en deal att inte smsa men att bara ha den där liksom. haha nja, iallafall kom hem för kanske 30 minuter sen. Det är strålande sol ute, musiken dunkar i högtalarna, jag har hittat en låt, eller hittat och hittat jag har börjat lyssnat på den heeela tiden, Hey soul sister med train! kyss alltså! SOMMARPLÅGA 2010 men andra ord!
Älskar texten också!
Hihi nu sitter jag och drygar med camen! hih puss!


Camkvalla in my ♥
Ska nog fara till stugan snart, och käka middag med min mor och far.
efter middagen vara med mina brudar!



sv: knasiga personer badar näre är lite för kallt;)

2010-06-01 // 16:32:55
» adam

den dealen suger :O

2010-06-01 // 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback