Sju små drömmar under kudden och du får reda på vem du kommer gifta dig med!

En liten sneakpeak in the future kanske!!
Imorgon gott folk är de midsommar så ni får absolut inte glömma blommorna under kudden.
Hos mig så rinner det snor, halsmadlarna vill inte fungera som dom ska, kroppstempraturen ligger just nu på 39,3 efter att ha tagit 2 stycken ibumetin. Feberfrossa, Ont i kroppen..
Imorgon är det ju som sagt att det ska ätas middag i boviken med typ 100 pers. eller kanske är det 50 stycken. Haha ingen blekaste aning. Får nog räkna nästa gång. Senare på kvällen blir det nog fest. Fast näe, jag tror att det blir en lugn midsommar i år. Middag hos moffa. Umgås med folk och sen hem och sova.
Och på lördagen ska jag vara barnvakt åt 5åriga Theo. Halv sex, han däckar kanske vid nio, ska vara barnvakt till ett kanske så där emellan kan det bli en liten tupplur på deras underbart sköna soffa. Och när man vaknar av att janne och margita skriker: Hallå, vi är hemma! Och måste tänka om vars man är, för man är helt vilsen. Man känar sig en hundralapp, även om man tjatar att det behövs inte. För det krävs verkligen inte mycket jobb att vara barnvakt åt theo han är så fruktansvärt söt och gör precis vad man säger att han ska göra. Men måste verkligen fylla på min mobil, behöver lite kontakt till omvärlden.

Han knackade för övrigt på dörren idag, väckte mig ur min lilla eftermiddagsnap..
Theo: Är morgan hemma? Får jag leka med han? 
Jag: Näe,tyvär han är i stugan.
Theo: Åh.. jaha, får jag leka med dig? :D
Jag: Jag är lite sjuk, men på lördag!
Theo: Åh.. okej. Men du, elin! Jag har köpt en ny vattenpistol.
Jag: Men så fin!
Theo: Meh.. Jag vet, det var ju jag som fick välja!


Nu ska jag kika på torsdagsfilmen som visas på kanal 6. Click!
Och dricka Cola, som nästan aldrig går ner, men kan inte klaga, det finns dom som har det värre än mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback