Oh every time i close my eyes i see my name i shining lights

Skärpning nu va!
hihi så idag fick man sommarlov, grattis till moi.
tackar tackar!


Jag anser att det är helt okej att vara lite olaglig på skolavslutningskvällarna! :O

Jag glömde kameran hemma så det blev inga kort under självaste akten, men före och efter. Ska nog sno några kort av någon.
Men det blev iallafall kort på vad jag och jenny hade på oss.
Alla var ju så grymt fina!♥
Ikväll blir det att umgås med myggmedel ute men delvis några från klassen, spela kubb, dricka vin, mysa. trevlligttrevligt.

Nu ska jag lägga mig och vila eller något dylikt. hihi. tills klockan slår sex. Då blir det att göra sig klar sen rulla vidare. 
pusshej♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback