I can’t believe life means Nothing without you

Nu känner jag mig såhär fruktansvärt röksugen och saknar lilla jenny som är på väg uppåt som har varit neråt landet.kommer hem ikväll. hoppas jag! Annars tvingar jag hem henne!!♥ 
Det skulle sitta perfekt med en lång level nu! men jag får borsta tänderna istället. Just precis, om man är röksugen kan man lindra suget med att borsta tänderna. hihi nu vet alla det.
Men har ju inte rökt på två dagar! eller kanske är det tre. Så jag är rätt så duktig. ellerhur?!
Aja, iallafall så har jag varit med mathilda idag, vi har varit på storgrundet och badat, pratat, planerat!
vi har nog sommarens roligaste grej pågång här nu!
Mer får ni veta när vi får veta mer om det går osv. haha fyfasen vad kul det kommer bli isånnafall.
Snart är det middag sen ska jag duscha, sen ska jag fara till mathilda, sen ska jag och mathilda till JENNNY!!!!!
Egentligen vare fest ikväll i skehamn, men vi skiter nog i den.

En bild säger mer än tusen ord!♥



» Lina

Bra Elin!



Härliga bilder :)

2010-07-01 // 19:31:07

SnYgGt EliN <3 <3 <3

2010-07-12 // 00:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback