Friendship is Love without his wings!

Jag ligger här och klurar på en ny design, Men den kommer nog ta ett tag att sätta ihop, hihi så mycket tid har jag egentligen inte över, jag börjar jobba på måndag, jippie, jobbar till den 22, den 23börjar skolan om! Helt freaking fantastiskt!
Men en dag här framöver när det regnar eller när det bara är helt uselt väder ska jag knåpa ihop designen.
Åh.. gud vad jag är sugen på att ha halsduk och stickade mössor på mig, Varma, stora, mysiga koftor. Lager på lager tröja, två par leggins. 
Jag längtar också grymt mycket tills gymnasiet. Nytt folk, nya tider, nytt schema, ny start.
Men jag är också rädd för nytt folk, nya tider, nytt schema, ny start. Jag gillar min gamla start. Jag gillar det gamla folket, dom gamla tiderna och det nya schemat hade just och pass fastnat i mitt huvud. Man kan som inte släppa allt på en gång, det är way to much. det känns för jobbigt. Just när man har släppt allting börjar allting om igen på ett helt nytt sätt, ett sätt man inte är van vid. En ny start.

Det är därför jag är så fruktansvärt glad att jag har en vän, flera vänner som stöttar en, som alltid finns vid ens sida, som är helt underbara. En riktig vän lämnar dig inte, no matter what! En riktig vän håller upp ditt hår när du har druckigt för mycket och spyr som en apa. en riktig vän har alltid tid över till dig. En riktig vän är någon som kan få dig att skratta fast du egentligen bara vill dö. En riktig vän är någon som ställer upp på dig utan att förvänta sig något tillbaka. Med en riktig vän behöver man aldrig fundera på varför man är vänner. En riktigt bra vän kan man vara tyst med i timmar men ändå veta precis vad personen tänker på. En riktig vän är en person som ringer på dörren med yoghurt när du ligger sjuk, som hämtar dig med moppen när du behöver räddning, som ringer dig när hon är rädd på natten, som alltid älskar dig fastän du gjort ett misstag. En vän betyder så otroligt mycket i livet, efter ett tag inser du att du hade inte klarat dig utan dina vänner,
En riktig vän är som sagt inte den som hämtar dig i häktet dagen efter. Utan sitter brevid dig i häktet och säger: Fan, vad kul vi hade!



Med det säger jag godnatt! puss♥



Gulligt skrivet Elin!

Men jaa, precis så ska en vän vara ! :)

2010-07-30 // 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback