So hearing your voice on the phone It makes me feel like I'm further from home

Är det möjligt att fortfarande ha pyjamas på sig?! Eller är det bara jag som sitter och myser i pyjamasen?

Jenny for vid tolv-ett hon skulle till lassa, så sen blir det att hitta på något!
Kom hem vid två igår, vi hade mycket trevligt igår, vi grillade, badade, pratade, lyssnade på musik, folket som var där var(förlåt om jag glömmer någon): Jag, Jenny, Marika, MoaE, Oscar, Sanna, Elina, MoaV, Jonte, Albin, Niklas, Viktor, Filip.  
Jenny följde mig hem iallafall och sov här, vi pratade, såg på skins, målade naglarna vi är riktiga livsnjutare!, vid fyra så slocknade vi vaknade vid elva av mina underbara små hundar.. ehee.. kanske inte direkt men. Hitta något bättre att vakna till än att bli uppväckt av en hund som pussar en i anisiktet och och hoppar en på magen! Det finns ingen.

Och på tal om ingenting, GUD vad jag är shoppingsugen! Men alla mina pengar är slut. Och man får väl inget barnbidrag i månaden augusti? Så Fan också, min lön kommer i september, så det blir väl att köpa julklappar för pengarna! Ah.. kanske inte, men något i den stilen, om jag hade varit generöst generös kanske jag hade köpt julklappar till alla, men då måste ju jag inräknas i ''alla''. Och på tal om julklappar - jul så: är det helt okej att gå med stickade vantar mitt i månaden juli? HAHA inte direkt. Men såskönt det har varit så fruktansvärt kallt ute endel dagar, cirka 10grader har det varit. Så
 nöden har ingen lag! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback