sunset

Jag har haft en massa helt underbara dagar, allt har bara flytit på, sällskapet har varit helt underbara.
I Onsdags var jag men världens bästa jenny, vi var i hamn träffade folk, pratade, åt kladdkaka, for hem till jenny, hade en riktig tjejkväll, haha det behövdes må jag säga. Vi målade naglar, färgade ögonbryn, pratade, skrattade, ja men hade hur mysigt som helst.
Och igår var jag på kallholmen med en massa folk, hade det hur kul som helst. Det var jag, jenny, sanna, moa, viktor, niklas och jonte.Lina var också där ett tag men var tvungen att fara. HAha fan så trevligt jag hade det. Även om det inte var så mycket folk där, men det kunde nog inte bli trevligare. Vi pratade, grillade med prästens ved, jonte badade med jeans och allt. Haha fasen vad kul det var.
Och så fyller ju niklas år idag, så grattis på han! Vi sjöng och hade oss på kalliiiis. vi såg solen gå ner, och nästan tamefan upp.  
Och nu har vi planerat en kväll vi sent kommer glömma alltså. Håll i hatten och spänn fast säkerhetsbältena för det här kommer fasen bli AWESOME. Med AWESOME folk, på AWESOME plats, med AWESOME väder. Capish?!
Ska gå och duscha sen ska jag vara med min livspartner och my! HAHA



» jenny

Du är så söt Eliiiiiiiiiin!:]

2010-07-16 // 15:20:32

Hejhej, kikar in lite :)! Hoppas du har haft en jättebra dag idag och att du har en fortsatt fin kväll!



/ps. Skulle du kunna va så söt och rösta 5 stjärnor på mig i skotävlingen?

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

2010-07-18 // 21:09:56
» Lina

Sv: Nästa gång ska jag stanna längre!!!! :)

Detsamma!

2010-07-19 // 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback