Can you feel the raindrops in the desert, Have you seen the sunraise in the dark

Solen bränner, man kan inte annat än att sitta ute och dö av värmeslag.
Tror nu tametusan att man har fått lite färg osså.
Allting kunde nästan inte vart bättre just nu.
Idag är det verkligen juliväder alltså, solen ligger på, inte ett moln på himlen, det fläktar varma kvava brisar.
Ska snart gå en sväng med hundarna.. i typ inga kläder alls. Man får ju inte på sig något, eller just nu äre transparent linne med bikini under och korta jenasshorts! 
Skulle vilja klä mig mer, men det går inte. 
haha här springer vi runt nakna. 
Måste hitta en inpackning som hjälper håret för torrt och solskadat hår föresten. Jag tror att många inte tänker på håret efter en dag i solen. Det är tametusan håret som tar mer skada än kroppen. 
Givet är det ju bra att återfukta kroppen med en aftersun lotion. Men håret blir ju grått och slitet.
Nu ska jag ut med mina vovvvvvar 

Fräknar föresten, damn vad dom svämmar över!
hihihohoohu :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback