Svenskt snoppfynd blev världsnyhet

Satt och läste lite på norran.se och hittade en ganska konstig, haha konstig var ett lindrigt ord men ta det som du vill.
iallafall en konstig artikel.
SVENSKT SNOPPFYND BLEV VÄRLDSNYHET
-haha vafan är nu detta tänkte jag?!
så jag kikade in på artikeln. och kunde inte mer än skratta.

Läs hela artikeln HÄR!
Stenåldersdildo! kärleksmys alltså!

Kom hem från emelie för inte så länge sen, vi lagade langos, det var helt okej faktist. Sen la vi oss i soffan och börja dega framför i hate valentines day och åt vitchokladmousse med mörka chokladbitar i. Sen såg vi en sjuk film, kom inte ihåg vad det hette med det var iallafall en sjuk man som typ kidnappade tre männiksor och gjorde dom till en tusenfoting.. justja the human centipede hette filmen. Euw, kolla trailern. 
 

Sen såg vi The diary, aw, så himla bra film! om ni inte har sett den så får ni fan ta och skämmas! Awiii, älskar den!♥
Sen pratade vi väl som mest och hade allmänt mysigt!!

Nu ska jag gå och duscha, har sett fram emot det sen igår,det har varit så fruktansvärt varmt i lägenheten. Och senare ikväll blir det att grilla och kanske bada, och umgås med en drös folk. Bra folk hoppas jag!
vet inte egentligen vilka som ska dit. Men det blir nog ganska sent för alla jobbar typ till nio halv tio ikväll. Men vi ser ju vad som blir av detta!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback