Strawberries cherries and an angel's kiss in spring

My summer wine is really made from all these things

Linne-Cubus Tshirt-Lindex Hög kjol-Cubus

Mammas moster och hennes man landade här igår, parkerade sin husbil på gården och ska nu vara här ett tag. Hur trevligt som helst med tanke på att dom bor i skåne och jag träffar dom bara två gånger per år. Och det är liksom den enda normala släkten man faktist gillar.
Aja idag låg jag och drog mig ett jävla bra tag, sen blir det surströmming och som grädde på moset kommer jennsan hit ikväll. Så min dag har varit helt freaking fantastisk.
För övrigt så älskar jag dialekten dom kommer med. Damn. jag sitter och typ ler så att jag får senadrag i käken varenda gång dom pratar vilket är heeela tiden. haha men dom är för söta dom där två gamlingarna!♥
en grej jag tyckte var kul dom säger ''röka'', -har du röka? alltså liksom -röker du?. det låter förjävla gulligt.
Jasi, nu ska jag äta advokado med örtsalt! hihi supergott! 
ha en underbar dag!♥ 



» emma

ska jag ta det som jag inte är normla och att du inte gillar mig...?:(

2010-07-15 // 01:22:08
» nora

Jätte fin blogg! :D

2010-07-18 // 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback