So, hearing your voice on the phone, It makes me feel like i'm further from home

Go kväll gott folk!

Jag har kommit på en grej jag ogillar, Omogna människor. Kan inte säga hatar, för det finns alltid en liten del inom sig som är omogen. Typ som att tugga med munnen öppen så att all mat ramlar ut. Eller låtsas peta näsan. haha det finns alltid någonting. Men det finns en gräns. ellerhur?! Och den gränsen är dragen när man är 16 bast och ska börja gymnasiet. Ville bara få det sagt. puss

Har varit med jenny ikväll, vi badade i älven vid gunsen sen for vi vidare till stackis och träffade adam, matte och simon. Eller såg en massa folk där men aja. Det känns som typ alla sommarjobbar på kajutan.
Adam tog ett dopp, vatten skvittrades, jag tog en massa bilder, Jenny tog en liten pajks cykelhjälm. Eller haha näe, men hittade en cykelhjälm, Vädret har varit tre tummar upp idag!
Jag har iallafall en tanke på att lägga upp lite bilder, så håll ögonen öppna.


Jeansshorts-gamla,gamla avklippta jeans Linne-H&M Skor-H&M Väska-Gina tricot



» Lina

Snygg väska! :)

2010-07-14 // 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback