Sauna Masque

Men GoKväll mina vänner!
Nu nalkas kvällen.. för vissa, själv sitter man med hårinpackning och ska strax göra ansiktsmask, hur härligt som helst. Sommarfräsh! HAHA
Sen blir det att hoppa in i duschen sen somna med blött hår och imorgon kommer det stå åt alla håll och kanter.
Kollade på gamla bilder för övrigt och hittade alots of bilder från förra sommaren, för det första hade jag inga ögonbryn, dom var typ ljusa som ..vet fan inte vad och tunna. Och för det andra så hade jag huuuur långt hår som helst. saknar långt hår mina vänner!(brustet hjärta)
Men vad fan, det var ju sliten som tusen år her self så det var ju som endå bäst.

Ikväll har jag cyklar runt i hamn kanske en timme med my, gud så fruktansvärt dålig kondition man har. Måste börja röra mig mer kanske. hihi¨
Få bort rökkondisen(A)
Och imorgon ska jag vara med moa, det var ett tag sen. Vi kommer säkert få det trevligt. eller ja, det brukar vi ju som alltid ha men endå. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback