I'm a pingpong ball

Yup, så vare!
Solen ligger på som bara den, jag gör mig alltid beredd på att ligga i solen, tar på mig bikini, smörjer in mig med cocosolja, lägger ut en dyna i solstolen. Men direkt jag ska lägga mig vaknar myrorna i benen och jag kan bara inte sitta still, getingarna susar förbi, jag får värsta rushen och vill flyga efter så vi kan leka följa john. men tyvär så vill inte getingarna det, utan vänder om och jagar mig istället. Getingar har riktiga humörsvängningar ska jag bara tala om. Och så tillbaka till solstolen igen, men så får man ett sms och måste springa in och hämta mobilen, men jag vågar inte ta ut mobilen i solen eftersom att det är tydligen inte så bra. Så går tillbaka till solstolen igen, efter några minuter funderar man om man har fått ett svar på det där smset man svarade på. Så man springer in och kollar på mobilen,, haha alltså verkligen ingen ro.
Jag och märta for ut till storgrundet för att bada men då kom ju molnen fram, lite mörkare än vanligt. Så vi rullade vidare till mormor där fick vi mormorssaft och glass.
Sen gjorde jag mat åt folket här hemma.
Nu sitter maria och tjatar på mig att vi ska fara och bada någonstans. Så får se vad som händer.

Eftersom att jag älskar låten billionaire, kunde jag bara inte låta bli att inte gilla den urgulliga parodin med såklart den urgulliga pajken.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback