Yes, I can see yah!

Holla amigos!

VARNING FÖR TRÅKIGT INLÄGG!

Jag tror att jag bara har klagat idag, det känns så iallafall. Jag mår faan, men jag ska duscha, eller sitter med en ''balsamkur'' i håret.
Ja, som sagt ska duscha snart, sen ska jag ta en alvedon och lägga mig och försöka sova. För jag MÅSTE på skolan imorgon så är det bara.
sovde hos jenny igår till idag, vi pratade, sjöng singstar (haha), såg film, sleepover. rätt så gamal film, men det gillar vi!♥ Och så pratade vi.. ännu mer.
Typ det som vi brukar göra, nivet!
idag skulle jag egentligen ha varit med the girls men jag skulle till stan,farmor och tapetjakt ännu en gång. Denna gång hittade jag nog ett par rimliga tapeter. eller egentligen spelar det inte så stor roll vad jag har för tapet, bara jag trivs med den liksom. ;P
Nä som sagt jag ska gå och duscha. 

Egentligen har jag typ tusen bilder på mobilen men jag orkar inte ladda över dom, jag är såååå lat! haha
AHAH jag kom på att jag inte har sagt vad jag köpte på stan.. eller har jag? Amen isf får ni veta.. igen! :D
Baggy jeans från gina tricot
Present åt syster
Hög kjol från cubus
Lösnaglar från cubus
HAah det är det jag kommer på, jag vet att det var någon mer men jag kan verkligen inte komma på något mer. haha (A)

Haha föresten så var jag och solade idag. Älska solarium ... på vintern♥
god natt :)  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback