Its hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

tjenixen
Bloggar på min dator for once, men jag blir absolut inte förvånad om det typ dör medans jag håller på att skriva.
Haha endast väntan kan bestämma liksom.
Har nyss duschat, ska blåsa håret, kanske ta mig något att äta sen lägga mig och läsa, sen sova. Jag sovde väll ungefär en timme igår, haha somnade där vid 07.00 och vaknade där vid 08.00. Men jag hade en superrolig tid hos sanna, folket som var där var..
Sanna, Jonte, Elina, Frida, Marika, Adam, Niklas, Viktor, Mathilda, Jenny, Oscar och Moa.
Fast Frida, Niklas och Viktor sovde inte där, Frida for väll vid typ 1 (kanske), Viktor och niklas for väll där vid 2. Tror jag eller så var det tvärtom. Amen iallafall.
Vi hade iallafall mycketmycket roligt. Vi pratade osv,
Haha dom körde ett spel, så här såg det ut. dom klarade det!

Dom här brudarna med! You can do it. You can make it!


Hahahaha sängen brakade just efter detta kort, jag höll på att skratta ihjäl mig!
(Alla bilder lånade av, frida & marika!)

Tycker iallafall att detta ska göras om igen, hade grymt roligt. Tack för en superkväll iaf♥


Inlägget avslutas med en superbra låt! ;D

Sov gött!!♥


» Sanna

Garanterat! :D Det var kul att vara många som sov över. Haha den där bilden , det ser verkligen ut som att jag och Oscar sitter ihop ;)

2010-01-31 // 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback