I got a feeling, that tonight gonna be a good night!

jag mår illa!

Men just suck it up liksom. ska ju till sanna ikväll med en massa roligt folk!
Jag tog en massa bilder igår med mathilda så dom kommer lite längre ner.
Vi pratade, såg film, Spelade guitar hero, alltså det var inte jag det var fel på, det var gitarren :D haha ... not!
Vi målade naglarna, tog alots of egopict och typ det. eller oj, jag glömde säga att vi verkligen frossade, ni anar inte. HAha jag gjorde något med mathildas naglar, ahhahah man kunde ju tro att jag var aspackad när jag gjorde det.
Haha ska ta mig något i magen och sen duscha sen packa.





 Förvänta er att jag har dom där på mina tio naglar ikväll.. ehee inte alls. Skulle bara prova.

HAah jag vet att ni gillar thildas stoooora elaka hund!  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback