chains round the neck, me like♥

Hallådär =)
Alltså det nya bloggrejen är lite konstig, eller är det bara jag som tycker det? :P
T.ex mina blogginlägg igårkväll blev inte publicerade,och dom finns inte i arkiven heller, bajs till dendu.
Igår var jag iallafall med mathilda, vi gjorde inte så mycket alls, var på tempo försökte fixa en grej med youtube. vi pratade gamla minnen. osvosv.
Jag hittade en gammal låda full med smycken.
Typ hela glitters gamla sortiment fanns i den. Det är inte ett skämt människor.
Det var hemskt!
Ikväll ska jag vara med mathilda, vi ske förmodligen bara tat lungt, ladda med kolhydrater till imorgon.
Det ska bli väldarnst kul, faktist.

Nä, nu ska jag slå en plinga till mathilda och höra vad som egentligen blir av.
Kyss och kjam och klapp i stjärten♥


Kedjorna t.ex hittade jag i lådan, fast har bara tagit bort ett par tusen berlocker!
Svarta linnen - H&M, Skjorta - H&M, Leggins - gina, kedjorna - Glittahh, Ring - Glitter.
Jamen typ så såg väll jag ut idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback