A brand new day in a beatiful world

Hallå,, snön yrar outside, vadfan är detta? snön borde ha besöksförbud här nu.
Känns kallt och helt enkelt för jäkligt!
Idag måste jag ta mig i kragen och gå ut och sälja frallor, om jag inte bara vill till stan i slutet av nian måste man ju sälja lite fralls för att få ihop lite kosing.
Sen ska jag förmodligen vara med mathilda. 
Om jag inte ska baka klart, började igår det blev tigerkaka med kokos, sockerkaka och myrstackar. Idag tror jag att det blir mazarinkaka. 
Idag ska jag göra middag osså, pappa jobbar och jag kan ju inte påstå att mamma är en mästerkock som .. jag tillexempel :D haha näe, men det blir iaf någon fläskfilegryta.. euw.. det där lät bara äckligt men det är gott, med tagliatelle & chasewnötter. hah men aa ni fattar ;P

Jag hittade ett par armband längst ner i min armbandslåda har ett minne av att jag köpte dom för många år sedan på H&M.

´Får inte glömma bort att skriva ut ansökninggrejen om gymnasium ikväll, måste lämna till syon imorgon.
Blir hantverks i första hand och omvårdnand i andra. hoppas bara att jag kommer in på hantverks.

Nä nu kallar köket.

seyah!




» moa

finis:D

2010-01-28 // 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback