The cutting edge

Kom hem från mathilda för inte såå länge sen, vi hade jätte trevligt. Tjejkväll med hårinpackning, manikyr & pedikyr, smoothie, gurka,morötter och dip. Det var supertrevligt. men i fredags blev jag inbjuden på ''bastukväll'' men jag blandade ihop lördag & söndag så jag trodde att min lillebror fyllde år igår men det var ju idag, Grattis till han btw!:D 
Så det kändes jättedumt att inte komma, men jag hoppas ni överlevde ändå..! haha
nu ska jag locka håret sen äta middag sen vara emd mathilda, får se vad vi hittar på. Sen någon gång i veckan ska jag vara med moa. Awesome! 

Jag har hittat en till film som jag ÄLSKAR! White chick! haha den är så här pinsam och rolig, loveit!^^
Plus att grabbarna ser ju bra ut också. egentligen. 


 MarlonWayansShawnWayans.jpg image by ye_future

Nu ska jag gå,
CHIAAOOO!



» moa

blir KANNOOOENRS:D

<3

2010-01-03 // 18:40:47
» Sanna

Okej då förstår jag varför ni inte kom. :)

Den filmen är asbra! :D

2010-01-03 // 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback