The bad boys are always spinning my mind

Har nog suttit och försökt skriva någonting i närmare 2timmar snart,
Blev en lugn söndag idag, på förmiddagen såg jag en film med mathilda, The children närmare bestämmt.
Skräckfilm, lite obehglig faktist. eller det var bara knäpp.
Nu sitter jag här och ska snart lägga mig framför tvn sen gå och duscha.eller hur det nu blir ;)  
imorgon är det skola, uschochfy om jag kunde skulle jag slippa.
Ååhh.. orkar inte skola. men snart är det ju sommarlov. eller hahah om nästan precis 5 månader.

Helgen har spenderas med jenny och mathilda, eller fredagen. Då tog vi en massa kort. eller fjortiskort.
Lördagen spenderades med mathilda, vi bakade kladdkaka med vitchoklad ovanpå. mums.
Söndagen med mathilda också, film som sagt.  
Vad gör jag nu?- Eh.. jo, jag kollar på lite hemsidor, på kläder, bikinis osv. b.la H&M har hittar mycket mer snyggt. SOM JAG VILL HA!!
Nä, nu ska jag städa upp min garderob från golvet,haha ni vill inte ens veta.
Sen duscha , måla naglarna perhaps,fortsätta kolla på H&M's hemsida. 
sen televisionsapparaten heeeela kvällen.

Bad boys - Alexandra burke 





Farewell!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback