Take me away, to a sweet escape!

Theres'a place that I go, But nobody knows. Where the river flows, I call it home. And there's no more lies in the darkness, there's light. And nobody cries, there's only butterflyes. - I got a pocket full of sunshine - natasha bedingfield


Fyfan vad trött jag är. JAG MÅSTE VÄNDA PÅ DYGNEN!..IGEN!!
nu kan jag inte sova förän typ 3 på natten och snart börjar skolan, känner ingen pepp alls. faktist. visst ska bli roligt att träffa alla. men det är liksom nu det gäller. Nu ska man välja gymnasium och veta vad man vill bli. jag vet inte vad jag vill bli. jag är bara 15år.
Eller fotograf är ett av dom jag funderar på. men det känns förjävligt. och jag ångarar att jag inte ansträngt mig mer i skolan, för jag är icke nöjd alltså.
Jag har iallafall upptäckt min kunskap som soffpotatis. Haha passar mig ganska bra faktist.
HAha näe men det har varit filmer heeela dagarna nu på senaste. Men jag må säga att det är ett bra tidsfördriv.
Nä, men nu ska jag luta mig mot kudden och blunda. Om inte annat räkna får.

Jag vill utomlands. eller bara släppa allting och bara fara härifrån kalla sverige!
Det känns deprimerande, eller dyster med detta väder. just go away. Jag vill ha sommar! okey?




sv; alltså fan.. om man ändå kunde skita i't!



btw, saknar dig asmke!

2010-01-06 // 00:32:08
» Sanna

Jag längtar också till sommarn! :D Bästa sommarn ever. <3

2010-01-07 // 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback