Superlative Chronometer officially certified


''Vår kropp behöver dagligen ett tilskott av vitaminer och mineraler för att vi ska må bra''

Today i'm wearing this:
Leggins - gina, Linne - Cubus, ttröja - Cubus, Kjol Cubus, Örhängen - glitter, ring - glitter. Och idag bar jag även pappas gamla (och jag menar verkligen gamla) Rolex klocka.

Idag har jag nästan bara Cubus kläder på mig. Märkte även att igår hade jag bara ginakläder, från topp till tå!

Nu ska jag se tv, och möjligtvis vara duktig och göra klart min hkläxa. Men jag behöver pappas hjälp, för mamma har inte en susning om det jag behöver hjälp om. Har frågat henne ett x antal gånger. Men ack.

Ikväll ska jag vara med mathilda, slå en pling om du vill joina oss! Och så fan, måste jag ju sälja frallor! KÖP FRALLOR FÖR FAN! jag accepterar inte ett nej!;D Faen vad det känns som att vi har mycket i veckan, elelr jag iaf. och så måste jag läsa,läsa och läsa.
Och på fredagen ska jag vara med mathilda och emelie och se bio och äta på schtaan. Blir great.

PEACE♥ 


» moa

hitta på något snart?=D==D

2010-01-26 // 20:46:15

äppelsmaken är godast! :D

2010-01-27 // 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback