Out of my reach, Out of my hands, I didn't understand

Idag ska jag göra middagen blir troligtvis någon paj, nu håller jag på att göra minifrallor, he e gött ;D
Efter middagen ska jag vara med mathilda, =)

Haha mitt hår ser ut som, hej kom och hjälp mig.. och ingen jävel kom. jag har lovat mig själv att inte tupera eller andvända någon värmegrej eller hårspray. Fast måndagen räknas inte.. och inte tisdag för då kunde jag bara inte låta bli men endå. Men det ser så livlöst ut, men jag ska stå endast ono dag kvar. Håret blir så fruktansvärt lätt slitet, och tillslut kommer det se ut som att kråkorna har byggt ett bo i mitt hår.  
Och det gillas absolut inte!

Nä nu har nog frallorna jäst klart, nu är det dax att baka ut dom.
Seyah bitches!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback