John blund


Mathilda for nyss, nu ska jag duscha sen ska jag helt enkelt SOVA!!
Jag är fruktansvärt trött. så HELLO bed!!
Jag och mathilda såg i love you man. ganska bra film, vi har försökt ladda hem den tup tuusen gången men den har inte sammarbetat men nu tog det typ 10min så .. happyface! så den såg vi och så målade vi eller jag tror at tdet var endast jag som gjorde det, hon filade dom nog bara (?) baja, vita blev dom denna gång. jag hatar dock att lacka med vitt för det blir så jäkla ojämt. MEn jaja får sitta till imorgon iaf :P Haha jag vet att det ser helt galet ut på bilden men jjag har inte hunnit tagit bort det som blev utanför (A) hah det har typ inte ens torkat så, btw mamma köpte remover igår såå.. hallelujah sistah!  
HAah nä, nu ska jag gå och borsta gaddarna sen blir det att besöka john blund. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback