Its all about capture the right moments

god morgonen!
Igår kom jag hem från moa typ 01.15 det var typ super där, men antalet ökades typ heela tiden. Haha först var det bara moa,mathilda,jenny, marika och katta. och jag såklart.
Sen kom oscar, sen kom viktor och niklas.
Mycket trevligt må jag säga. Vi typ pratade, pratade och pratade.
Så det vara bara en lugn kväll kan man säga.
Men ja like i said. jag kom hem vid typ 01.15 så jag orkade helt enkelt inte blogga, det blev typ direkt till sängen.

Snart ska jag vara barnvakt typ heela dagen. först åt theo från typ 12 till 16 sen är väll alexander här när jag kommer hem. Haha han är helt söt, han är 6månader. hah med enorma bruna ögon. supersöt iaf. 
Jaja, jag har egentligen inget mer att säga. 
ikväll ska jag vara med jenny & mathilda .. tror jag(?) sist jag kollade iaf. 
haha
 
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. 
puss♥
 
Haha utan smink och allt, väldarns vacker!


Fin blogg du har, hoppas du kikar förbi min och kommenterar

2010-01-23 // 11:22:25
» Natha

Godmorgon!

En fråga!



Röker du?

http://baranatalia.blogg.se/2010/january/dagens-fraga.html#comment



Kram

2010-01-23 // 11:43:25
» M.E.J

Kolla in våran blogg!:)

Vi är tre bra brudar som skriver om våra liv! ;)

Lämna gärna en kommentar! :-)

2010-01-23 // 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback