Ingen natt är så lång att den inte följs av gryningen

Har fruktansvärt ont i huvudet nu, det suger. För efter middagen ska jag vara med jenny & mathilda. YEAH!
blir nog att se det okända, prata, skratta. Jamen ni vet, det som vi brukar göra liksom. 
Enispenis sitter i mitt knä just nu, hon kanske vill gå ut, vet inte ska fråga! ;) 
Haha fick inte mycket till respons fick jag, hah någon som kan tala med hundar? 
Haha egentligen vet jag inte vad jag pratar om? hhaha seriöst. jag måste nog sova. Kändes som att jag inte sovde en blund inatt, men det gjorde jag. det vet jag!!  
Jag tror att one three hill är på tvn nu, det är awesome. Ska nog lägga mig framför tvn och se det, det är dock supergamla avsnitt. men jag kommer endå att somna på ett x antal minuter. Så då blev jag och tvn kvitt då. 
Visst är det mer folk än jag som märkt att det är mycket ljusare nu för tiden? eller haha det kanske borde vara det, eller haha vad pratar jag om?. 
Haha godnatt för tillfället dåe! ;) 


Leggins - ginstricot, linne - cubus, ttröja - H&M, Jeansskjorta - H&M, Sjal - tror den är köpt på Åhlens likaså örhängerna (fick dom av marika i julklapp♥)Assecoarer - H&M - Glitter - Gina


Du är den enda
Du är det bästa
Som jag har letat 
Som jag har väntat

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback