Hot cocoa in my ♥

Haha är det någon mer än jag som älskar varm choklad?
Det funkar liksom alltid, är inte så förtjust i kall choklad, men varm gör susen♥

Som ni ser så lackade jag mina naglar igår, blev lite utanför och såklart hade vi ingen remover hemma så bajs. Remover räddar liv liksom. Men ack fick klösa bort det värsta.

hatar spotify reklam btw!!! 

Idag mår jag bra, faktist. inge magont eller ryggont idag inte, så plus till de. Ikväll skall jag umgås med mathilda, känns som det var ett tag sen. eller vänta, senast var ju i söndag. Någon som det känns som jag inte har varit med på tuseeen år är marika. Skulle egentligen vara med henne igår men jag mådde bajs.
Så en annan dag hoppas jag på!?

Nu ska jag dricka upp min kopp med choklad, sen gå ut en sväng med hundarna.
kyssar!♥



Jag: PAPPA!
Pappa: Ja, elin!
Jag: An apple a day, keeps the doctor away!
Pappa: Nämen vad kul att du har lärt dig något nytt på engelskan, (+ en klapp i huvudet)
Jag: Hmpf


ja nånannan dag måste vi ta!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha, din pappas humor äg ;D

2010-01-19 // 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback