Kevin zegers

Tjenare, mathilda for nyss hem eller typ 30min sen menmen. Vi har bakat bananpaj, sett film (två styckna) Jennifers body & A boy girl thing. Awesome!
Sen imorgon ska jag vara med moa, senare på kvällen mathilda.
Tror vi ska ha ett sleep over. haha får väll se vars vinden blåser liksom.
Idag har jag typ sovit hela dagen. Great.
Men nu ska jag se klart filmen som jag börjat se, Accidental husband. Verkar vara en bra film.
Pusspuss

Haha som sagt så är ju jag och mathilda expert på att hitta snyggingar i filmer. och idag blev det.
Kevin Zegers, han är med i Its a boy girl thing. Ganska lik Zack Efron.
Aja, here is the picture.
KevinZegers3.jpg image by demonickalfun


SHIIIIIIIIIIIT :]

2010-01-05 // 00:49:15

Inta ful killedäralltså! :O ;D

2010-01-08 // 14:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback