Retarded chipmunk


HAha detta kallas humor för fan!
Jag och mathilda satt och kollade på fillysnopps videoklipp och försökte förstå vad som var så kul, då vi hittade den här killens youtubegrejjer haha fyfan, det är galet vad han är rolig.
haha okej, han är för det mästa helt ful.
haha men endå. han äger!
Du måste kolla!

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag se tv, tror jag att det blir.
hah en vanlig vardagskväll för elin andersson.

Jag var ju med mathilda ikväll, vi gjorde film det var ett par hundra år sedan men det är ganska kul, och så satt vi och försökte redigera en massa gamla också.(för er som inte vet, vi har en hel laddning med filmer, både bra och dåliga,synd bara att man inte vågar visa dom för någon. eller haha jag tror att vi inte har en enda seriös.)  Men det gick inge vidare.
puss & kjam!


» Sanna

HAHHAHAHHAHA! Han ser ut som Tom Cruice! ;D

2010-01-26 // 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback