Damn girl!

Sitter och kollar på H&M's hemsida och längtar tills amn får bära bikini, och Åh.. SOMMAREN!♥

Älskar dom här^, jag är i valet och kvalet om jag ska trycka på knappen beställ eller om jag väntar tills bättre väder kommer, dvs sommaren. men då kommer dom inte finnas och blablabla.
Hotpants: 79.90kr
Halterneckbh: 79.90kr
Bandeau bh: 79.90kr
Gillar(älskar) denna sko, förutom att materialet är av mocka, eller får väll se, dom kanske är fina i real.. 199kr (som fått liksom)
Brukar vanligtvis inte gilla H&M's skor men denna gång är det kärlek vid första ögonkastet! 399kr

Treggins, (leggins) 199kr/st Okey, jag vet att de flesta av er tycker att dom ser "fula" ut, men dom är inte fula på + tänk er upprullade ner till. Med en lite oversize Ttröja och kilklack på skorna! MUMS! Cant wait to wear them!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback