You'r a little young girls dream

I really really wanna..
..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more



hej allihopa!
Det var ett tag sen, men jag har inte orkat, eller hunnit bloggat.
Igår natt sovde jag hela natten som jag inte har gjort på ett bra tag sen, awesome! 
Senare idag blir det att rulla vidare till stan för att inhandla tapeter, känns mycket bra.Sen ikväll blir det att måla taket.. wish me luck!
Och i helgen blir det att tapetsera. Sena i mars någon gång blir det en tripp till ikea. 
Där ska det köpas tvbänk, hyllor + lite annats smått & gott. 

Och på fredag blir det att äta ute med jenny och mathilda, det blir mycket mysigt. senare hem till thilda för att kolla på film och ha det bra. like always dårå!

Nä Nu ska jag fara till ica, sen blir det att göra något ätbart. 
Ciao♥
 


Ur vilken låt kommer de är ifrån ?! :D

2010-02-24 // 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback