I believe

ursäkta för hemsk dålig uppdatering.
varning för långt inlägg!

Har kännt mig otroligt upptagen heeeeela helgen.
Har varit med en massa folk hela helgen också, mycket trevligt.
Fredag:
Efter bion for jag och mathilda till moa, där Anton, Adam, Marika, Oscar, Jenny och moa var. där blev det typ en massa snack. Filmen var ganska bra btw, haha men det var typ bara tanter 50+ som satt i biosalongen och en flicka med världens fuaste skratt. Irriterande som fan. hon skrattade nog hela filmen. Haha om blickar kunde döda!! 
Nämen filmern var sevärd.  
Lördag:
Var jag med marika, anton, mathilda, sanna, jenny,moa (förlåt om jag glömt någon jag börjar blir gammal)
Vi pratade, hade snöbollskrig med några inte så nyktra grabbar i 30+ åldern.
 Haha det var en rolig kväll.
Vi såg melodifestivalen också. alla låtar sög!
Söndag:
Var jag med en massa folk.. Jenny, Mathilda, Lina, Marika, Katta, Anton, AdamN, Oscar, Gustav AdamB, Moa, Viktor, Niklas (Förlåt om jag har glömt något, mitt minne skenar lite som sagt)
Vi pratade, såg film, grillade. Det var mycketmycket trevligt faktist.
Tur att man var lediga måndag och tisdag. Men folket för ju tidigt endå. Det sög ju.
Men vi hade trevligt utan allt folk, då var det bara jag, jenny, mathilda och oscar kvar.
Vi hade mycket kul. Sen kom AdamB och Oscar for. Sen vid typ tre följde vi han ut.
 Och samtidigt hade det typ tydligen varit jordbävning.
 Jag vet inte om det var det, men det var läskigt iaf.
Sen så pratade jag mathilda och jenny,

Adam & Anton! hah väldarnst fina poser

The fire!!

Marika, Moa & Oscar!♥

Mathilda & Katta

bilder lånade av Marika!

Nu har jag nyss ätit middag och ska snart duscha, sen blir det att fara till Oscar.
Där jag ska vara med han, jenny och mathilda och säkert en massa folk.
Men nu ska jag fixa några grejer sen beger jag mig mot osce.

kyssar♥



» Lina

Sv: tack Elin! :)

haha, okej det lät ju väldigt trevligt att sitta där med alla tanter ;D Men var den bra då?

2010-02-08 // 21:01:10

sv; hihi tusen tack:)

2010-02-09 // 05:20:20

:)

2010-02-09 // 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback