Falla fritt

hallådär,
Idag vart jag hemma från skolan, hade så ont i huvudet, men nu är det ju som lungt.
Ska strax lägga mig och se film, Eller ja, först måste jag ladda med någon :P
Ska lägga mig tidigt ikväll, ska dela frallor imorgon, wihoo..
Sen ska eller skulle jag på stan, med det sket sig ju, fast jag måååste egentligen. så vi får se hur det blir.
Jag behöver bla:
*Nya leggins
*Scraapbok
*Hårfärg
*Ttröjor
*Cardigan/Kofta
*Ringar, Ringar i mängder! Har tappat bort typ tuseen stycken, minst 2 på bion.
+ så är jag mycket sugen på att köpa några nya smycken men jag brukar ju alltid hitta något sånt tjafs.
 
Eller så ska jag fara till btk. Aja, ni vet hur det kan vara ibland.

Men nu ska jag ta bort mitt nagellack sen lägga mig och se om någon film har laddat klart, annars blir det vampire diaries.
Imorgonkväll ska jag vara med jenny och mathilda osså. Blir ytterst trevligt.

pusshej♥

btw, är nog 3:dje gången jag skriver om detta inlägg. Hatar blogg.se!!!!! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback