fast car

Nu var det dax, en massa plugg på gång alltså.
i veckan har vi nog: Biologiprov, Matteprov, två nationella och som grädde på moset har vi läxförhör.
yeah!, nu är tapetdragandet klart i mitt rum. så nu är det dax att sandpappra, sen spackla, sen slipa. bara skitgöra vettu.Men det överlåter jag åt pappa. Sen är det ju bara tapetseringen kvar, och det blir mammas jobb. 
Haha sen blir det en massa bilder. 
Nu ska jag göra amerikanska pannkakor. 
Haha imorgon blir det ju plättar till lunch, tror jag. det brukar vara det på fettisdagar. haha 
Sen blir det att göra semlor, göttgött. 

Jag hade musik idag.. fyfan. jag, jenny och josefine ska sjunga haha blir säkert mycket vackert. eller ja, haha
det blir nog den här låten..
 


Nä, nu ska jag gå och förbereda maten, sen blir det troligtvis att plugga, eller så vara med jenny och mathilda. 
eller båda två går ju också. haha får se hur det blir. 

pussar♥
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback