Wow! I feel nice, like sugar and spice

Men tjena!
skoldagen gick mycket bra, är ganska less bara, vill ha sommarlov! Har för övrigt varit mycket glad idag på skolan, eller ja på dom som jag gillar såklart. Dom andra kan ju slå en plinga när dom växt upp!:)

Just nu på spotify spelas hush hush - the pussycat dolls
Ska nu lägga mig och slöa tills middagen är klar, se något avsnitt av vampire diaries.
Sen ska jag baka en kladdkaka, sen ska jag vara med Mathilda & jenny, kanske katarina. det blir ytterst trevligt.





min sminkning failade idag! :(
Todays outfit:
linne - cubus, tröja - gina, leggins - gina, armband + örhängen - glittah
Körde på två flätor idag, dom är dock inte lika långa som dom hade varit i typ juli,,

Katten ligger och kurrar i mitt knä, han har blivit enorm.

nyvaken sötnos!

Nä, nu ska jag se vampire diaries!
btw, blir superglad av alla kommentarer! tacksåmycket!♥

pusshej♥



Vad bra! :) Det är bra med mig också. Vad händer ikväll?! :D

2010-02-12 // 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback