Take a breath, take it deep

Mathilda & Jenny har varit här ikväll, ytterst trevligt.
Vi pratade väll för det mesta, jag sminkade jenny och gjorde en frisyr också. sen pratade vi ännu mer.
Ska duscha sen lägga mig och läsa, sen SOVA! har mått galet dåligt idag. Men som mamma sa: Det är ditt eget fel!
plus att jag är sjuk, förkyld och ont i huvud. kan nästan gissa på fever också! Men här ska det pluggas så varför inte fara på skolan ändå. haha guldstjärna till elin!!! 
Haha javisst är det de :P
Haha jag har egentligen ingenting att säga, men nu ska jag gå.

Dresscode: Linne - cubus, ttröja - h&m, ''jacka'' - gina tricot, leggins - gina tricot.
Jamen det var väll som det jag hade på mig idag!,.

Nationella är ju på gång, redan nästa vecka tillochmed! fasen , måste klara dom!
pussar♥


» oscar

sv: haha, teorier äger!;D

2010-02-01 // 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback