This question keeps on spinning in my mind

Inlägget här nedan blev lite fail, skulle ha publicerats igår vid 20 tiden men ack.
Men aja, har just gjort två maräng tårtor, snart väntas mormor & Alang och Morfar & Berit, Dramath där alltså. haha

Sitter och lyssnar på Kate Winslet på spotify, hon kan faktist sjunga. Eller haha undra hur mycket dom har redigerat hennes röst.  Det är en filmlåt. Eller näe, eller jag vet inte:P
Ska kanske vara med mathilda ikväll också.
Får se, får se.
Nationella gick inte så bra, det sket sig totalt. För det första så hoppade jag över en hel sida. Sen så när jag gjort knappt halva provet var det bara 30 minuter kvar. Så jag öglade igen frågor och svar. Men hoppas jag klarar det.
Imorgon är det nationella - uppsats. hoppas det går en aning bättre, therese säger att jag är bra på att skriva så jag hoppas att det inte skiter sig också.

 

 

Det känns som att det är galet på skolan, eller vettefan vad det är men it is something in the air!
Nä, nu ska jag kolla på lite bloggar,


Seejah!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback