Som en livboj att sträcka sig efter


Just nu på spotify spelas.. Time After Time - Cyndi Lauper
Det var lungt på skolan idag, skönt alltså!
Vi läste för det mesta.. eller ''läste'' var fel ord. Vi pratade för det mesta. inge matte hade vi heller. fyfan är så spyless på matte & so!
Och som sagt så är jag helt fantasilös! 
jag vet inte vad jag ska skriva längre. 
Det är galet på skolan. Typ polisen och alla är inblandade i alots of shiet!!

Men nu ska jag göra klart hkgrejen '' Att bli vuxen'' en gång för alla så jag kan vara med någon ikväll.


Alexander är här at the moment, han är asgullig med sina enorma bruna ögon!! I LIKE!!
 
haha jag vet att du gillar mig+att jag är väldarnst vacker!!

Nä, nu ska jag sluta pilla navel och ta tag i mitt liv. 
kyss & kram och klapp i stjärten!
 


» oscar

sv: jag vet att du älskar det;)

2010-02-02 // 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback