Ready to go people!

Nu ska jag till jenny,
Har legat och dragit mig hela dagen, härligt som fan. eller ja, förutom att jag somnade vid 02.00 och vaknade 06.45 för att dela ut frallor. Men endå kom jag försent på skolan. ajajaj men mathilda kom och lämnade frallorna, tack för den♥
Men efter det låg jag nog till 12, sen så blev det ut på tapetjackt och nu, äntligen. Är jag klar. Nu vet jag vad jag ska ha. men det får ni se om typ 1år. haha när mitt rumm är klart :P
haha nämen typ några veckor må jag tro. ¨

Vig som ett kassaskåp vettni!

Idag körde jag på fläta, samma som igår men dock en bara.

Nä, nu ska jag köra ut mamma i bilen så får hon köra mig och mathilda till jenny. 

Kyssar♥ 



Okej :) nej ingenting. Händer något speciellt idag på alla hjärtans dag? :D

2010-02-14 // 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback