Oh boy

Godmorgon folket!
Jag har legat i sängen hela dagen.. i princip. Jag mår fan alltså. Ont i huvudet, ont i halsen. Men det är ju alltid något fel med mig. haha
Imorgon ska jag på skolan vare sig jag har vinterkräksjukan eller ont i huvudet. Thats it bara, för senare blir det mat med mina bästa flickor! Och sedan mys. 
Igår gick det bra med tapetköpet, blev lite sent igår så taken blir målade ikväll, pappa ska också spackla och på lördag är det time to tapetsera.
Alexander var här igår också haha han är så fruktansvärt söt!↓ 





Haha så kan det se ut om man lämnar kameran till mig..

Jag och jenny hade så fruktansvärt kul på musiken.. ehee naat! Så vi fördrev tiden med lite roande bilder!


Haha vi skulle gentligen sjunga men eftersom att josefine inte var där fick jag spela någon jävla skaka skit grej.. det sög.. bara så ni vet det!!
Haha men vi klarade timmen galant!

Nu, ska jag lägga mig och se ännu ett avsnitt av vampire diaries!

pusshej♥


AHah, SNygga bilder;D !

2010-02-25 // 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback