Lost without you

Hej gott folk, nu är det strax natten för min del. Känns som att jag inte har sovit ikapp sen i lördags än. Jag gick och la mig 20.30 igår och vaknade kring 07.30 på morgon.. stress. stress. stress. men jag kom åtminstonde i tid till skolan.
Nu har jag tagir bort sminket, tagit ut linserna, borstat tänderna och är redo för sängen.

Mathilda for för typ 30min sen, vi såg film.. Closing the ring hette den, ganska bra. Lite likt pearl harbor. Men ändå inte. Jamen iaf. Den var bra, lite konstig med som sagt bra!

                                              Like you never seen me before!

Fick mvg på hkn idag!! yeah!

Nämen nu ska jag lägga mig,
pussar vänner!


det fick jag med;) på allt dessutom :D

2010-02-03 // 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback