Hej mitt JÄVLA vinterland!

Sitter typ fastfrusen här, det är iskallt både inne och ute, Vädret kan bara gå och ta sig någonstans. Det är förfan inte möjligt att det snöar fortfarande.. Eh.. jo, tyvär. för just nu så vimlar det med snöflingor här utanför. Och det är nog 20-!! 
Är så fruktansvärt less denna snö. Snart tar jag mitt pick och pack och drar någonstans. Någon varm stans.
Hänger du på? :D
Jag erkänner att det är mysigt ute, när snön ligger på träden så att träden blir aldles vita. Och allting är vitt. Men själva kylan kan gå och hänga sig.. på något sett.
Har stått i duschet en låååång stund, Jag har hunnit med både rengörande ansiktsmask och hårinpackning. Håret mår ju inte bra alls heller av kylan. Och huden blir torr. Och jag vill ha sol! Låter det okej?
Nä, Nu ska jag göra mig en påse popcorn, lägga mig framför tv under en filt och bara dega! 
Låter bra folket.

 

PEACE♥
 



Cheddar popcorn :]

2010-02-22 // 14:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback