Detalis.. no thanks man!!

Nu är en vägg klar, eller ja, det mesta, endast några små flisor men ska börja med den andra väggen imorgon eller någon annan kommande dag.
Maria skulle fylla i något häfte angående vaccination osv.
Då tog mamma fram gamla papper, hur mycket man vägde hur lång man var när man var liten vilka sprutor man fick osv.
Haha jag höll på att skratt ihjäl mig, på mitt papper stod det.
Elin Marklund
Vintergatan 28B Skelleftehamn

vikt & längd!
haha elin marklund var nog det fulaste namn jag hört!
eller på mig iaf.

Peppar absolut inte till imorgon till uppsattsgrejen. Blä & Usch för den!
Nu ska jag gå och duscha, få bort allt bås ur håret.
Sen ska jag se vampire diaries, första avsnitten.

Pappa låg på mig säng medans jag drog tapet!
Jag: Men kan du hjälpa till istället för att bara ligga där och göra ingenting?
Pappa: Nä jag ska gå på toa och skita!
Jag: Men tack, tack så mycket. Vänta ska bara hämta mitt anteckningsblock föresten. Rör inte en fena.
Pappa: Oj, ursäkta. Jag ska bara gå och mata fiskarna!
Jag: ...
Haah det västa är att jag inte ens blir förvånad..

Nä, men duschen kallar!

kyssar♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback