Jag växer aldrig upp

Ibland får man vara liten ''igen'' (ingen kommentar om att jag redan är liten, okej?!). Ikväll har jag varit ute med Jenny, Marcus, Jonte och Simon. Bland dom världens bästa människor på denna jord kan jag övertyga alla om. Även om jag är sär så är dom endå alltid där med mig. (Även om dom skrattar åt min sära särhet) men dom är bäst iallafall!
Men iallafall.. ikväll har jag lekt som en liten tioåring i snön och busat. Lekt mitt på vägen även om det kommer bilar. Fast jag växte upp i tron om att se upp för vägarna för där kan man bli påkörd. Jag har även lekt på skolgården, kastat snöbollar och hoppat i snön. Och åkt ruschkana(?) och levt livet helt enkelt.
Men som sagt, man växer aldrig riktigt upp!

Har fått flera order om att blogga, so, now i do! Hoppas ni gillar mina fjuttiga små rader. För det händer inte ofta, så ta vara på dom rader ni får! höhö

Nu står Desperate Housewife, Cougar town, en dusch sedan lite SATC på schemat. Sedan blir det att sova.
Det låter bra, ellerhur?!


» jenny

Vem vill egentligen bli vuxen?

..INTE JAG!

2010-12-14 // 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback