en sån där lista.. tidsfördriv

Vad irriterar du dig på?
Människor som ljuger

Vad gjorde du igår kväll?
Jag var ute och gick med Alexander, Marcus, Jone och Simåån

Vad ska du göra ikväll?
Eftersom att det blev ändrade planer, så ska jag umgås med jordens bland annat bästa folk

Vill du ha barn?
Absolut, när jag har jobb, någon stans att bo, och någon jag älskar

har du sett din bästa vän gråta?
ja

när var du riktigt sjuk senast?

Nu, fast jag överdriver. Men det måste ha varit när jag hade en inflamation i blindtarmen?

vad gjorde du klockan 2 inatt?
Surade

Om du var fast på en öde ö, 3 saker du skulle ta med:

svår fråga

Vem kramade du senast:
Simåån tror jag, eller så var det Alle

Kan man vara vän med sitt ex?:

Jag tvivlar, fast man ska aldrig säga aldrig!

Vem fick du sms av senast, och vad stod det?
Senaste smset jag fick var av Adheel och på det stod det: Ellerhur?

Har du gjort nåt du verkligen ångrar:
Givetvis

Nämn någon som gjorde dig glad igår:

Inte en jävel gjorde mig speciellt glad idår, igår var jag arg som fan, men det är klart jag blir glad av att se alla mina små sockerärtor!

Vilket ämne är roligast i skolan:

Svenska, Omvårdnads

Detta äter jag gärna:
Jag älskar vindruvor, kärnfria dock, hehe! :]

Vem är snyggast av dina vänner?

Alla mina babes är snygga!

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
jaa!

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?

jaa!

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?

''någon jag tyckt om''

Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
Beror väl helt och hållet på vad man är ute efter. Det känns väl bättre att tro på långa förhållanden, men ibland är dom ju korta. What to do, what to do?

Vem vet mest om dig?:
Jenny

Vem bråkade du senast med?
jag bråkar inte, jag slåss!

Vem vill du bli full med?
vilken ful fråga?!:O

Vem var det du besökte på sjukhus senaste?:
kommer inte ihåg, min mamma

Pratar du med på msn just nu?:
orkar inte logga in på msn

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Simåån

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

En liten saga åt Jennys mor! hihi, hoppas hon tyckte om den!

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?

Alexander, Adheel, Marcus, Jenny, Emelie, Simon, Pappsen, Jone, Emma, Mathilda, Emelie, Tobias, Maria, Fanny, Mammsen, Sanna, Sanna, Ingela, Rebecka, Moa, Lovisa, Sara, Moa, Janina, Robin, Nikolina, Ksenia, Adam, Jonna, Mattias, Random nummer, Nina, Random nummer igen.

vilken är din favoritplats?
Turkiet!! Om inte annat, sängen! jag bor i princip i min säng!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Absolut!!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Att han ville träffas och prata

har du skrattat idag:

näe, jag är helt off idag

Smugit ut utan lov

jaa!

Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?

Jaa!

Har du många kompisar i din klass?
Alla i min klass är homies jue! Och det gillar jag!

Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Om tio är så har jorden gårr under, så jag vet inte, ska forska lite vars jag kommer hamn då.

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig
Jag tar med mig min bästa vän!

Har du duschat det senaste dygnet?
Jajamen!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:
motsatta, oftast!

Ringde dig senast?:
Marcus Putte Berg!

Pussade dig senast?:
Alexander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback