20 dagar kvar till jul

Men hallådär i lingonskogen!
Du, det var inte igår inte, har liksom ingen fantasi att använda mig av till att blogga, men jag gör mitt bästa.
Nu är den på prick och punkt 20 dagar kvar till julafton, hehe vilket betyder julklappar!♥

Klockan är nu typ halv åtta och klockan kvart i åtta ska jag gå ner till bussen för att åka till Alexander. Och sedan låta han dras med mig hela kvällen! hehe. väldigt uppskattat.
Sen så kan jag ju använda min underbara fantasi till att försöka skriva några rader senare om jag orkar dvs.
Fredagskvällen spenderades på snesan med Jenny, Simon, Simon, Jonathan och Marcus. Jadu, där gjorde vi inte mycket mer än vad vi gör i vanliga fall. Haha typ pratade, grillade, kissade, skrattade. HAha, det gamla vanliga typ. Med besök av polisen och fritidsledare.

Kan man röka i ett trapphus? - Svar: JA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback